Koningsdag

Elk jaar op Koningsdag organiseren wij een groot feest op het Beursplein in Blokker en in het Gouden Hoofd. Op het Beursplein werken we met het systeem van polsbandjes. De bandjes zijn voor een kleine prijs te koop op het Beursplein. De kinderen kunnen met zo’n polsbandje vrij gebruik maken van alle attracties op het plein. Tevens krijgen ze gratis limonade.

In het Gouden Hoofd wordt elk jaar een gezellige middag georganiseerd voor alle leeftijden. De eerste consumptie wordt aangeboden door de Oranjevereniging.

Naast de activiteiten op het plein en in het Gouden Hoofd is er ook een vrijmarkt op de Westerblokker tussen de Bramleylaan en de Kolenbergstraat en op het parkeerterrein bij de Primera. De vrijmarkt is bedoeld voor de jeugd en beslist niet voor commerciële doeleinden. De verkoop van etenswaren is in verband met de warenwet niet toegestaan.

8.30u:     Hangt u allen de vlag uit!

9.00u:     Start vrijmarkt

Start verkoop polsbandjes

Start fietsversiertocht bij de Boekert

10.00u:   Officiële opening door Burgemeester Jan Nieuwenburg