Koningsdag

Elk jaar op Koningsdag organiseren wij een groot feest op het Beursplein in Blokker en in het Gouden Hoofd. Op het Beursplein werken we met het systeem van polsbandjes. De bandjes zijn voor een kleine prijs te koop op het Beursplein. De kinderen kunnen met zo’n polsbandje vrij gebruik maken van alle attracties op het plein. Tevens krijgen ze gratis limonade.

In het Gouden Hoofd wordt elk jaar een gezellige middag georganiseerd voor alle leeftijden. De eerste consumptie wordt aangeboden door de Oranjevereniging.

Naast de activiteiten op het plein en in het Gouden Hoofd is er ook een vrijmarkt op de Westerblokker tussen de Bramleylaan en de Kolenbergstraat en op het parkeerterrein bij de Primera. De vrijmarkt is bedoeld voor de jeugd en beslist niet voor commerciële doeleinden. De verkoop van etenswaren is in verband met de warenwet niet toegestaan.

Koningsdag 2019

Wat was het weer een geweldig feest op 27 april! De attracties op het plein, de paardentram, het ponyrijden, de vrijmarkt, de fietsversiertocht en de prijzenmiddag! We bedanken onze sponsoren voor het doneren van de prijzen voor de prijzenmiddag. Het was weer een gezellige middag met veel blije gezichten! Verder willen wij ook iedereen die ons heeft geholpen, in welke vorm dan ook, heel hartelijk bedanken. We hopen volgend jaar weer te kunnen rekenen op ieders steun, zodat we er weer een mooi feest van kunnen maken voor groot en klein!

Onze dank gaat uit naar:

Gemeente Hoorn

Gemeente Drechterland