Huttenbouw

In het jaar 2000 is de Oranjevereniging uitgebreid met de Huttenbouw. Ridders en kastelen was het thema van de eerste huttenbouwweek en dit was meteen een groot succes! Naast het bouwen van de hutten kunnen de kinderen ook knutselen, sporten en meedoen aan spelactiviteiten. Dit gebeurt allemaal op het terrein van Handbal Vereniging Blokker. De huttenbouw is bedoeld voor kinderen vanaf 6 jaar (kinderen die naar groep 3 gaan na de zomervakantie) t/m groep 8 van de basisschool.

Elk jaar wordt de huttenbouw georganiseerd in de laatste week van de zomervakantie. De inschrijfformulieren zijn verspreid via de basisscholen in Blokker en Oosterblokker.

Wees er snel bij, want vol is vol!

PROGRAMMA 2023

De inschrijvingen starten na de meivakantie. Voor meer informatie ga naar de website van huttenbouw-blokker

Handbalterrein HV Blokker, Noorderdracht 42A

Commissieleden